گاوصندوق‌های ضد سرقت

هنگامی‌ که تصمیم به خریدن صندوق امانات می‌کنید نکته‌ی مهمی‌ که در ابتدا باید مورد توجه قرار دهید گاوصندوقی را انتخاب کنید که این قابلیت را داشته باشد تا بتواند به خوبی از اموال و دارایی‌های با ارزش ما محافظت و نگهداری کند. نکاتی برای خرید گاوصندوق خوب وجود دارد که رعایت کردن آن‌ها منجر به یک خرید عالی می‌شود. برای این منظور می‌توانید از گاوصندوق‌های ضد سرقت استفاده کنید این صندوق‌های امانات به دلیل قابلیت‌ها و امکاناتی که دارند به خوبی از اقلام و اسناد و مدارک ارزشمند شما محافظت می‌کند و شما می‌توانید با خیال آسوده و مطمئن از اموال خود مراقبت کنید. از مرکز فروش گاوصندوق در اصفهان می‌توانید گاوصندوق‌های ضد سرقت را تهیه کنید.

مزایای گاوصندوق‌های ضد سرقت

تمامی‌ افراد نزد خود یک سری از اموال و اقلامی‌ را دارند که ارزشمند و مهم هستند و باید از دسترس سارقان دور بماند این صندوق‌های امانات می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید به خوبی از دارایی‌های خود محافظت کنید. از قابلیت‌های گاوصندوق‌های ضد سرقت این است که به خوبی از اسناد و دارایی‌های خانگی و شخصی شما محافظت می‌کند. حتی از این نمونه سیستم‌های ایمنی در برخی از اداره‌ها و مراکز خدماتی نیز به صورت گسترده‌ای استفاده می‌شود. البته هر چه اموال و دارایی‌های شما مهم‌تر و با ارزش‌تر باشند بالطبع نیز ایمنی صندوق امانات شما نیز مجهزتر می‌شود.

قیمت گاوصندوق‌های ضد سرقت

امکاناتی که در بعضی از گاوصندوق‌ها لایه‌های درونی وجود دارد که اگر آسیب یا صدمه‌ای به آن‌ها وارد شود هر چند کوچک باعث می‌گردد که چراغ هشدار یا آلارم آن فعال شود و کلیه ضامن‌های درب دستگاه برای زمان‌هایی که هشدار به صدا در می‌آید در نظر گرفته شده‌اند در این زمان منجر به قفل شدن درب گاوصندوق می‌گردد به نحوی که صاحب صندوق امانات نیز توانایی و مهارت لازم را برای باز کردن درب دستگاه نخواهد داشت و برای اینکه بتواند به دارایی‌ها و اموال موجود خود داخل صندوق دسترسی پیدا کند باید حتما با نمایندگی یا شرکت‌های تولیدکننده دستگاه تماس بگیرد و از آن‌ها در این خصوص راهنمایی بگیرد.

احتمالا شاهد این مسئله بوده‌اید که بعضی از گاوصندوق‌های هستند که در صورتی که شما رمز آن را دو بار اشتباه وارد کنید باعث قفل شدن خودکار درب می‌شوند و دیگر امکان باز شدن آن وجود ندارد این نکته از ویژگی‌های صندوق امانات ضد سرقت می‌باشد.

ویژگی‌های صندوق امانات ضد سرقت

این نوع از سیستم‌های ایمن به دلیل داشتن ویژگی‌های برجسته و بارزی می‌باشد. این نوع دستگاه‌ها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند که در صورت بروز هر گونه مشکل و یا آسیبی شما می‌توانید به شرکت‌های تولیدکننده مراجعه کنید و از کارشناسان متخصص در این زمینه کمک بگیرید. این نوع از دستگاه‌های امنیتی خدمات پس از فروش مختلفی اعم از گارانتی آتش سوزی، زلزله و سایر مشکلات دیگر را پشتیبانی می‌کنند این ویژگی‌ها منجر به جذب بیشتر افراد به این نوع محصولات و افزایش فروش می‌شود.

از دیگر ویژگی‌ها و خصوصیات منحصر به فرد گاوصندوق‌های ضد سرقت که باعث جذب افراد می‌شوند استاندارد و مرغوب بودن محصولات می‌باشد که از سوی مراکز بسیار مهم در سطح دنیا اخذ شده است.

خرید گاوصندوق ضد سرقت

قیمت گاوصندوق‌های ضد سرقت

قیمت تمام شده‌ای این نوع از صندوق‌های امانات بر مبنای کیفیت و میزان امنیت آن مشخص می‌گردد. میزان امنیت گاوصندوق مساله‌ی مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در مجموع این نوع از دستگاه‌های امنیتی که وزن سبکی دارند در دسته‌ی گاوصندوق‌های ضد سرقت قرار می‌گیرند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید. برای جلوگیری از دزدیده شدن این نوع گاوصندوق‌ها به دلیل اینکه وزن سبک‌تری دارند شما بهترین راه این است که شما آن‌ها را روی زمین یا بر روی دیوار پیچ کنید.

مقایسه‌ی گاوصندوق‌های ضد سرقت و معمولی

مهم‌ترین و اساسی‌ترین تفاوتی که بین گاوصندوق ضد سرقت و معمولی وجود دارد درجه امنیت آن دو است. در واقع صندوق امانات ضد سرقت علاوه بر اینکه از مکانیزم‌های پیشرفته‌تری مانند قفل دارای بدنه و ساختار مستحکم و پایدار‌تری در مقایسه با نوع معمولی آن بر عهده دارد مناسب برای مکان‌ها و فضاهایی که نیاز به امنیت بالا می‌باشد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای گاوصندوق‌های ضد سرقت

خصوصیات درب ضد سرقت با کیفیت

زمانی که صندوق امانات شما امکان جابجایی را ندارد تنها شما می‌توانید از طریق درب به داخل این دستگاه نفوذ پیدا کنید. تنها استفاده از کلیدهای این دستگاه امنیت ندارد بلکه باید قفل‌های مکانیکی، دیجیتالی و اثر انگشتی روی درب کنار کلید باشد. برای امنیت بالای استفاده از رمزهای اثر انگشتی این است که تنها با اثر انگشت صاحب دستگاه درب آن باز می‌شود در غیر این صورت درب آن به هیچ عنوان باز نخواهد شد به همین علت اگر شما به دنبال صندوق امانات ایمن می‌باشید تا از دستبرد سارقان به دور باشد بهتر است که گاوصندوق‌های اثر انگشتی را انتخاب کنید.

دربی که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است دارای از سه جز تشکیل شده است که شامل استراکچر یراق آلات و رویه است با بالا رفتن کیفیت هر کدام از اجزا، درب با کیفیت و استاندارد‌تری خواهید داشت. به عنوان نمونه برای ساخت و تقویت ورق داخلی استراکچر یا آهن کشی داخل درب ضد سرقت می‌توانید با افزایش دادن کیفیت آن همچنین با تقویت یا عوض کردن قفل درب ضد سرقت ایمنی آن را ارتقا دهید. به عنوان نمونه تبدیل کردن قفل‌های لوله‌ای به قفل‌های مولتی می‌تواند کیفیت درب ضد سرقت شما را افزایش دهد، همچنین با بیشتر شدن قطر رویه و رویه با چگالی حجم آن نیز بیشتر از مقاومت درب خواهد بود.

خرید گاوصندوق‌های ضد سرقت

برای خرید این نوع از صندوق امانات لازم است که حتما از هنگام خرید از کیفیت و قابلیت‌های دستگاه اطلاعات کافی داشته باشید تا یک انتخاب خوب و مناسب داشته باشید. امروزه پیشرفت‌های زیادی در این حوزه شده است که شما می‌توانید بر اساس نیازی که دارید هر کدام از مدل‌هایی را که نیاز دارید انتخاب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *